Facebook va afişa reclame în funcţie de magazinele fizice pe care le-ai vizitat (Internet)

23Sep - by omgnews - 0 - In Tehnologie

Cu acces aproape nelimitat la informaţii despre utilizatorii săi, Facebook va începe să personalizeze reclamele afişate şi în funcţie de locaţiile reale pe care aceştia le-au vizitat.

Facebook a anunţat noi unelte pentru promovare offline, care folosesc datele de localizare şi activităţile desfăşurate pe telefonul mobil pentru a livra mesaje promoţionale personalizate. Astfel, utilizatorii de dispozitive mobile care au acordat la instalarea aplicaţiei permisiuni pentru folosirea coordonatelor de localizare vor avea istoricul deplasărilor pus la dispoziţia companiilor de publicitate.

Noul serviciu de promovare pe baza locaţiilor nu se limitează la mazinele vizitate offline, utilizatorii Facebook care nu au ieşit recent la cumpărături primind alt tip de reclame intenţionate pentru atragerea clienţilor noi, personalizate în funcţie de zona în care aceştia se află la momentul respectiv. Spre exemplu, la vizitarea unui alt oraş vei vedea reclame care promovează ofertele magazinelor locale.

(…)

Cuvinte cheie: Facebook

Subiecte asemănătoare:
» Facebook ar putea oferi opţiune pentru dezabonarea temporară de la postările prietenilor sau membrii familiei
» Facebook interzice reclamele pe materiale despre războaie, crime şi dezastre naturale
» Facebook introduce funcţia Instant Video pentru redarea clipurilor fără internet
» Facebook dezvoltă o funcţie „inspirată” de serviciul de dating Tinder
» Facebook nu a convins utilizatorii reţelei să folosească noua funcţie Stories, aşa că va prelua postările Instagram

Articol original – Facebook va afişa reclame în funcţie de magazinele fizice pe care le-ai vizitat, de pe site-ul go4it.ro


go4it.ro : Ultimele ştiri, articole şi produse