Sănătate

Viagra poate provoca orbire la bărbaţii care suferă de retinită pigmentară

Viagra poate provoca pierderea vederii la bărbaţii care suferă de retinită pigmentară, boală rară şi ereditară. Cercetători australieni de la Universitatea New South Wales afirmă că pastilele împotriva impotenţei pot împiedica acţiunea unei enzime importante în transmiterea semnalelor luminoase de la retină la creier.

Se ştie deja că prezenţa sildenafilului, ingredient activ în Viagra, poate duce la probleme de vedere temporare la unele persoane perfect sănătoase. Însă problema semnalată de oamenii de ştiinţă australieni este mult mai gravă. O persoană din 50 este susceptibilă să poarte gena care duce la degenerescenţa celulelor retinei.

În 2011, Viagra a provocat pierderi de auz bruşte la sute de persoane din toată lumea, aminteşte 7sur7.be.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *